HTML

 

Rengeteg Star Wars. Némi Star Trek és minden, ami sci-fi.

 

  • tb79: Röviden csubakkabát. (2016.01.08. 10:30) Chewbacca kabát
  • Csillagok Háborúja Figura Gyűjtő: Oké,kösz! Megéri,tényleg komoly pénzt fizetnék érte! Csekkolj le facebook-on,találsz pár képet a g... (2013.07.21. 19:31) Magyar Star Wars poszterek?
  • Plumper_: @vbn: de, viszont azt írtam: "dejó, hogy nem ilyen stílusban készült a StarWars, sőt, egy normális... (2013.06.21. 09:54) Steampunk R2-D2

Az eredeti trailer

2010.09.19. 09:53 :: Lica

Gondolom, mindenki láttam már, de egy ilyen blogból nem maradhat ki. Visszatekintő rovatunkban lesznek még ilyen klasszikusok. Ti amúgy megnéztétek volna az előzetes alapján?

7 komment

Címkék: star wars visszatekintés

A bejegyzés trackback címe:

https://starwars.blog.hu/api/trackback/id/tr182293906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amon 2010.09.19. 10:26:53

Én természetesen megnéztem volna annak idején a trailer alapján is. Az akkori viszonyok között ez azért elég mozgalmasnak, izgalmasnak és pörgősnek számít. :)

lamb79 2010.09.19. 21:57:33

Biztos hogy megnéztem volna bár a trailer alapján kicsit mást vártam volna :)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2010.09.19. 23:49:11

Hét évvel a Beatles feloszlása után, Elvis halálának évében és kilenc évvel McFly Marty elős útja előtt alap, hogy beültem volna rá!

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.09.20. 10:50:26

Hát a trailer kicsit lapos, meg kevéssé akciódús, de biztos elámultam volna a sok trükkön. Az űrhajókon meg mozgó robotok meg szörnyek. Szóval azért elmentem volna (el is mentem amúgy) megnézni az Urániába :P

Terézágyú 2010.09.21. 17:13:47

Hát itt sincs semmiféle IV. rész, meg New hope...
Viszont aszongya: történet egy fiúról meg egy lányról... ebből is látszik, hogy Lukács csak sokkal később találta ki, hogy legyenek testvérek...

Blobov 2010.09.24. 14:26:41

@Terézágyú: pontosan. Emlékszem, hogy mi folyamatosan találgattuk, vajon mi lehetett a filmen meg nem jelent EP II-IV. részekben, hiszen a Star Wars volt az 1. rész, az Empire S.B. meg az V.

Nekünk legalábbis így volt meg videokazettán (egész pontosan Krieg der Sterne-ként, asszem), hogy semmi szám vagy jelzés nem volt. Aztán valamikor a 80-as évek vége felén döbbenten láttam egy videón, hogy Star Wars, EPIV, New Hope - s lám, a sima Star Wars volt az...

minnifield űrhajós 2010.09.24. 15:47:17

@Terézágyú:
az elég hatalmas spoiler lett volna, ha már az 1. rész trélerében elllövik, hogy luke és leia tesók...
süti beállítások módosítása