HTML

 

Rengeteg Star Wars. Némi Star Trek és minden, ami sci-fi.

 

  • tb79: Röviden csubakkabát. (2016.01.08. 10:30) Chewbacca kabát
  • Csillagok Háborúja Figura Gyűjtő: Oké,kösz! Megéri,tényleg komoly pénzt fizetnék érte! Csekkolj le facebook-on,találsz pár képet a g... (2013.07.21. 19:31) Magyar Star Wars poszterek?
  • Plumper_: @vbn: de, viszont azt írtam: "dejó, hogy nem ilyen stílusban készült a StarWars, sőt, egy normális... (2013.06.21. 09:54) Steampunk R2-D2

Négyezerért a trilógiát!

2010.09.12. 16:50 :: Lica

A Saturnban négyezer, azaz 4000 forintért meg lehet vásárolni dvd-n a Star Wars trilógiát. Ha valakinek még nincs meg, ennyiért igazán megéri. Ha jól látom a mailben kapott fotó jobb felső sarkában, nem csak a 4, 5, 6. részt, hanem az új sorozatot is árulják.

7 komment

Címkék: star wars dvd

A bejegyzés trackback címe:

https://starwars.blog.hu/api/trackback/id/tr682290924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

segabor 2010.09.12. 20:15:51

Egy apró probléma van az egésszel: a 3. epizód kivételével csak magyar felirat van. Nekem jó angolul is, de a család többi tagjának nem és nem szeretünk feliratokat olvasgatni filmnézés helyett.

Külön ciki, hogy az új részek közül csak egynek van magyar hangja. És a többinek? Megértem én, hogy egy 20 évvel ezelőtti film szinkronját nem egyszerű elővakarni a megfelelő minőségben. Vagy egyszerűen nem ad a kiadó ki annyi pénzt a régi szinkron tulajdonosának, mivel a DVD kiadás szinkronizációjára egyszerűen nem költenek.

További sejtésem, hogy a raktárakat ki akarják üríteni, mert hamarosan itt a Blu-Ray változat.

K0vasz 2010.09.16. 20:29:09

Én a Bécsi úti MM-ben láttam pár hete 2000 HUF-ért egy rakatot

Monty H. 2010.09.17. 09:42:18

Én pedig a Westendben levő MediaMarktban 2990-ért, de már hónapok óta.

Amit Segabor írt a szinkron meglétéről, abszolút igaz, kár, hogy a forgalmazó nagyjából lesz*rja, mivel így is megveszik, mert hivatalosan nincs más. Megjegyzem, az új szinkronokat én nem szeretem, a klasszikusok hangminősége meg a fejesek szerint nyilván nem lenne elég jó DVD-re. De az előtrilógia mozis szinkronja azért mehetett volna rá. Átkom rájuk.

redwolf 2010.09.17. 17:54:24

Ügyes. Mindig úgy árulták ezeket, hogy limitált kiadás, megadták egy időpontot, amíg kapni lehetett. Most honnan került elő hirtelen ennyi? Félő, hogy a Blu-Ray miatt. Van valaki, akinek minden verzió megvan, és még mindíg akar egy újabbat, még több extrával? A legjobb DVD-ken több nyelv, és felirat választható, erre lett kitalálva.Egyébként ennyit ér ez a sorozat.

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2010.09.18. 12:26:51

Ráadásul az eredeti trilógia pakkból kihagyták az extra lemezt, ami még anno 2004-ben megjelent a többi résszel...

Amúgy én 3000-ért láttam elvétve Tescókban.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2010.09.23. 08:19:56

@6faludi: az enyimbe van egy extra lemez.. kéne lennie még egynek?

Frank Columbo 2010.12.29. 15:33:24

Most a karácsonyi őrület előtt 1 héttel a Media Marktban 2000 Ft volt, így a 2 diszdobozos teljes sorozat 4000 Ft volt. Pár nappal karácsony előtt persze vissza árazták 3000-re darabját, de a teljes sorozat még 6000-ért se rossz vétel, főleg ha azt nézzük, hogy volt az 12 ezer is. Gondolom ez a nagy leárazás a blue ray várható megjelenése miatt van. Csak a 3. epizód szinkronos, de az extrák sem azok és szerintem egyébként is eredeti hangokkal az igazi. A 4.,5.,6. epizódhoz egy extra dvd van, míg az új trilógia minden részéhez jár egy. Elképesztő mennyiségű extra anyag van felhalmozva ezeken alig győzi az ember végig nézni.
süti beállítások módosítása